Ogłoszenie numer: 10435602, z dnia 2025-11-20
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
Opis stanowiska
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
- Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta.
- Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią.
- Znajomość obsługi komputera.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Samodzielność, precyzja w działaniu.
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
- Atrakcyjny pakiet bonusów (premie retencyjne, bonusy świąteczne).
- Bogaty pakiet socjalny (Medicover, Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, wczasy pod gruszą, zniżki pracownicze).
Podobne oferty:
10.12.2025
Specjalista ds. Wsparcia Eksportu z Językiem Niemieckim
Firma: MOBI Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska Codzienna obsługa i budowanie relacji z klientami zagranicznymi (branża stalowa/tworzywa sztuczne). Prowadzenie korespondencji handlowej i dokumentacji w języku niemieckim i angielskim. Aktywne wspieranie działu eksportu w procesie przygotowania ofert i zamówień. Poszukiwanie i wdrażanie...
09.12.2025
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w poprawie życia zwierząt, co przyniesie Ci codzienną satysfakcję. Zespół pełen zapału dołączysz do profesjonalistów,...
08.12.2025
Pracownik działu obsługi klienta oraz zleceń
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Grudziądz
zgodny Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: