- Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów.
- Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń reklamacyjnych składanych przez klientów (naprawa, wymiana, zwrot gotówki lub odmowa).
- Zapewnienie sporządzania prawidłowej i kompletnej dokumentacji obsługiwanych reklamacji, w tym także korespondencja z klientami.
- Monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji.Rejestrowanie i archiwizowanie sporządzanej dokumentacji reklamacyjnej.
- Zlecanie odbioru towarów do zarejestrowanych reklamacji i niegodności.
- Wystawianie faktur korygujących do zgłaszanych reklamacji, niezgodności w dostawach
- Kontakt z działami księgowości klientów w kwestii sposobu rozliczenia dokumentów księgowych (korekt).
- Zamawianie kloszy i części, potrzebnych do bieżących napraw z Produkcji oraz w Dziale Zakupów.
- Wystawianie dokumentów MM- na towary po naprawie przekazywane do WMS lub na Produkcję.
- Wystawianie dokumentów RW na klosze i części wykorzystane do napraw.
- Wystawianie dokumentów RW na towar złomowany oraz protokołów zniszczeń.
- Analizy i raportowanie kosztów reklamacyjnych w skali miesiąca/ roku.
- Weryfikacja oraz rozliczanie not obciążeniowych od odbiorców krajowych.
- Współtworzenie umów z odbiorcami - w części dotyczącej reklamacji.
- Doświadczenie w przyjmowaniu i rozpatrywaniu reklamacji.
- Znajomość gospodarki magazynowej i dokumentów magazynowych.
- Znajomość komputera.
- Komunikatywność, kreatywność, motywacja do osiągania celów.
- Duża kultura osobista.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie,
- Pracę w miłej atmosferze z ambitnym, dynamicznym zespołem,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Umowę zlecenie lub o pracę.
Podobne oferty:
01.05.2025
Specjalista ds. reklamacji
Firma: Poczta Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Łączyny 8
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo), cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług pocztowych krajowych i zagranicznych, kontakt i współpraca z operatorami...
01.05.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: mazowieckie / Radom
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
30.04.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...