Ogłoszenie numer: 9790336, z dnia 2025-05-08
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
Miejsce pracy: Wołomin
Opis stanowiska
- Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych (technologiczne, ilościowe).
- Decyzje dotyczące obsługi zgłoszeń (naprawa, wymiana, zwrot, odmowa).
- Sporządzanie dokumentacji reklamacyjnej i korespondencja z klientami.
- Monitorowanie terminowości i obiegu dokumentacji reklamacyjnej.
- Zlecanie odbioru towarów do reklamacji.
- Wystawianie faktur korygujących i inne dokumenty (MM, RW).
- Kontakty z księgowością klientów.
- Zamawianie części do napraw.
- Analiza i raportowanie kosztów reklamacyjnych.
- Weryfikacja i rozliczanie not obciążeniowych.
- Współtworzenie umów z odbiorcami.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze reklamacji.
- Znajomość gospodarki magazynowej.
- Umiejętność obsługi komputera.
- Komunikatywność, kreatywność, motywacja.
- Kultura osobista.
- Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznym zespole.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Praca na umowę zlecenie lub o pracę.
- Miła atmosfera.
Podobne oferty:
09.05.2025
Stażysta / Stażystka do procesu reklamacji
Firma: TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Jaktorów, ul. Potockiego 1 A
Jaktorów, ul. Potockiego 1 A Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji klientów i uczestniczyć we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań? Dołącz do naszego zespołu na staż i rozwijaj swoje kompetencje analityczne, organizacyjne oraz komunikacyjne w dynamicznym środowisku! Podczas stażu...
09.05.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
08.05.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: KRONOSPAN OSB Sp. z o.o
Lokalizacja: opolskie / Strzelce Opolskie
Obowiązki: Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji. Wprowadzanie reklamacji do systemu. Zamykanie reklamacji po ich rozpatrzeniu. Nadzór nad danymi w programach reklamacyjnych. Tworzenie oraz przesyłanie do klientów decyzji reklamacyjnych. Procedowanie odwołań klientów. Kontrola i wyjaśnianie potrąceń....