Ogłoszenie numer: 9813256, z dnia 2025-04-26
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
Miejsce pracy: Strzelce Opolskie
Opis stanowiska
- przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych
- wprowadzanie danych reklamacyjnych do systemu i zamykanie spraw po decyzji
- nadzór nad terminowością realizacji reklamacji przez dostawców
- przygotowywanie oraz wysyłka decyzji reklamacyjnych i procedowanie odwołań
- kontrola i wyjaśnianie potrąceń oraz rozliczanie faktur reklamacyjnych
- współpraca z dostawcami towarów handlowych i działem sprzedaży
- monitoring terminowości dostaw i udział w inwentaryzacjach
- sporządzanie raportów i analiz reklamacyjnych
Wymagania
- minimum rok doświadczenia na stanowisku związanym z reklamacjami lub obsługą klienta
- dobra znajomość MS Office, zwłaszcza Excel
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i umiejętność pracy zespołowej
- komunikatywność i nastawienie na rozwiązywanie problemów
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Oferujemy
- umowę o pracę w międzynarodowej korporacji lidera branży
- atrakcyjny system nagród miesięcznych i dodatek za frekwencję
- opiekę mentora podczas onboardingu i program rozwoju wewnętrznego
- udział w specjalistycznych szkoleniach finansowanych przez pracodawcę
- program poleceń pracowniczych
- dofinansowanie do żłobka/przedszkola i karta na basen
Podobne oferty:
09.05.2025
Stażysta / Stażystka do procesu reklamacji
Firma: TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Jaktorów, ul. Potockiego 1 A
Jaktorów, ul. Potockiego 1 A Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji klientów i uczestniczyć we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań? Dołącz do naszego zespołu na staż i rozwijaj swoje kompetencje analityczne, organizacyjne oraz komunikacyjne w dynamicznym środowisku! Podczas stażu...
09.05.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
08.05.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: KRONOSPAN OSB Sp. z o.o
Lokalizacja: opolskie / Strzelce Opolskie
Obowiązki: Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji. Wprowadzanie reklamacji do systemu. Zamykanie reklamacji po ich rozpatrzeniu. Nadzór nad danymi w programach reklamacyjnych. Tworzenie oraz przesyłanie do klientów decyzji reklamacyjnych. Procedowanie odwołań klientów. Kontrola i wyjaśnianie potrąceń....