Pracownik Działu Reklamacji

Ogłoszenie numer: 9996220, z dnia 2025-06-30

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

Miejsce pracy: Radom

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta.
  • Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią.
  • Znajomość obsługi komputera.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Samodzielność, precyzja w działaniu.
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjny pakiet bonusów (premie retencyjne, bonusy świąteczne).
  • Bogaty pakiet socjalny (Medicover, Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, wczasy pod gruszą, zniżki pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

09.07.2025

Specjalista ds. obsługi reklamacji

Firma: VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Teresin, ul. Lazurowa 2

Oczekiwania: Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/reklamacji, Łatwość w komunikacji i rozwiązywaniu wyzwań ze strony Klienta, Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji, Nastawienie na rzetelną realizację zadań zgodnie z procedurami systemu jakości obowiązującymi w hurtowni...

Więcej informacji

09.07.2025

Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursus, Aleje Jerozolimskie 244

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami współpraca z innymi działami sklepu, w celu szybkiego i skutecznego...

Więcej informacji

07.07.2025

Młodszy Specjalista do Wydziału Skarg i Reklamacji

Firma: Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów. Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski. Odpowiedzialność za kompletność, poprawność merytoryczną i językową...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia