Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Twój zakres obowiązków
- obsługa zamówień klientów,
- obsługa klienta infolinii przychodzącej,
- współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie współpracy z klientem,
- analiza konta i historii zakupowych klientów,
- akcje marketingowe.
Nasze wymagania
- minimum średnie wykształcenie,
- gotowość do podęcia pracy w systemie zmianowym, zarówno w godzinach porannych oraz popołudniowych,
- komunikatywność, wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania dobrych relacji z klientem,
- nastawienie na cel i poszerzanie kompetencji,
samodzielność w działaniu przy jednoczesnym zachowaniu standardów i procedur, - umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera.
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w Halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące – otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Podobne oferty:
05.09.2025
Referent ds. sprzedaży
Firma: Polski Tytoń S.A.
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Grudziądz
Wprowadzanie zamówień sprzedażowych i zakupowych do systemu informatycznego Pracodawcy. Wystawienie dokumentów sprzedażowych i magazynowych ( m.in. FV, WZ ) Współpraca z przedstawicielami handlowymi, koordynatorami zakupów towarów, dostawcami. Kontakt telefoniczny z klientami (pełna opieka sprzedażowa i po...
02.09.2025
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Eksportowej
Firma: TELE-FONIKA Kable S.A.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, ul. Wielicka 114
Osoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do zespołu odpowiedzialnego za proces obsługi klienta na danym rynku. Praca będzie polegać na przyjmowaniu oraz administrowaniu zamówień w systemie SAP, kontaktach z działami sprzedaży, produkcji, magazynem, logistyką, a także zarządzeniem reklamacjami. Obszary...
02.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Kajetany
Wspieranie działu sprzedaży w przygotowywaniu ofert i materiałów dla Klientów Obsługa Klientów i utrzymywanie kontaktów zgodnie z polityką jakości firmy Koordynacja przepływu informacji między działem sprzedaży a innymi działami w procesie realizacji zleceń Monitorowanie realizacji zleceń na wszystkich etapach...