bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743
Twój zakres obowiązków
- telefoniczna i mailowa obsługa klienta i zamówień,
- wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem,
- tworzenie i prowadzenie baz danych,
- przygotowywanie ofert sprzedażowych,
- prowadzenie badań rynkowych.
Nasze wymagania
- komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania dobrych relacji z klientem,
- samodzielność w działaniu przy jednoczesnym zachowaniu standardów i procedur,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym, zgodnie z ustalonym harmonogramem (6:00-14:15, 8:00-16:15, 9:00-17:15, 10:00-18:15, 11:00-19:15),
- pozytywna energia i motywacja do osiągania jak najlepszych wyników pracy,
- kreatywność, nastawienie na nowe wyzwania i rozwijanie swoich kompetencji.
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące – otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Podobne oferty:
11.10.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i angielskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych (głównie mailowo, sporadycznie telefonicznie). Rozwiązywanie zgłoszeń i przetwarzanie zwrotów zgodnie z procedurami. Wspieranie procesów administracyjnych zespołu Back Office. Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) i angielskiego (min. B2+). Sprawna...
09.10.2025
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz...
08.10.2025
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia sprzedaży
Firma: Lava Group S.C
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY
Przygotowywanie ofert i zamówień Wprowadzanie danych do systemu Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Współpraca z innymi działami Znajomość pakietu Office Znajomość języka angielskiego na poziomie B2