bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743
Twój zakres obowiązków
- telefoniczna i mailowa obsługa klienta i zamówień,
- wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem,
- tworzenie i prowadzenie baz danych,
- przygotowywanie ofert sprzedażowych,
- prowadzenie badań rynkowych.
Nasze wymagania
- komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania dobrych relacji z klientem,
- samodzielność w działaniu przy jednoczesnym zachowaniu standardów i procedur,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym, zgodnie z ustalonym harmonogramem (6:00-14:15, 8:00-16:15, 9:00-17:15, 10:00-18:15, 11:00-19:15),
- pozytywna energia i motywacja do osiągania jak najlepszych wyników pracy,
- kreatywność, nastawienie na nowe wyzwania i rozwijanie swoich kompetencji.
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące – otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Podobne oferty:
05.09.2025
Referent ds. sprzedaży
Firma: Polski Tytoń S.A.
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Grudziądz
Wprowadzanie zamówień sprzedażowych i zakupowych do systemu informatycznego Pracodawcy. Wystawienie dokumentów sprzedażowych i magazynowych ( m.in. FV, WZ ) Współpraca z przedstawicielami handlowymi, koordynatorami zakupów towarów, dostawcami. Kontakt telefoniczny z klientami (pełna opieka sprzedażowa i po...
05.09.2025
Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży (Pracownik Contact Center)
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: śląskie / Bytom
Twój zakres obowiązków obsługa zamówień klientów, obsługa klienta infolinii przychodzącej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie współpracy z klientem, analiza konta i historii zakupowych klientów, akcje marketingowe. Nasze wymagania minimum średnie wykształcenie, gotowość do podęcia pracy w...
02.09.2025
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Eksportowej
Firma: TELE-FONIKA Kable S.A.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, ul. Wielicka 114
Osoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do zespołu odpowiedzialnego za proces obsługi klienta na danym rynku. Praca będzie polegać na przyjmowaniu oraz administrowaniu zamówień w systemie SAP, kontaktach z działami sprzedaży, produkcji, magazynem, logistyką, a także zarządzeniem reklamacjami. Obszary...