Ogłoszenie numer: 9840064, z dnia 2025-05-03
Klient portalu Praca.pl
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy działającej w branży technologii, e-commerce i działalności społecznej – poszukujemy kandydatów na stanowisko związane z obsługą Klienta. Firma prowadzi innowacyjne kampanie, które łączą możliwość wygrania unikalnych nagród z realnym wsparciem dla organizacji charytatywnych na całym świecie, a Twoim zadaniem będzie wsparcie dla obecnych Klientów!
Pracownik Helpdesk / Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail,
- Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz ogólnych pytań dotyczących działania platformy.
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego minimum na poziomie B2,
- Dobra znajomość obsługi komputera,
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i prowadzeniu swobodnych rozmów,
- Wysoka kultura osobista, cierpliwość oraz empatia,
- Dyspozycyjność (poniedziałek – niedziela) w godzinach 8:00-20:00 (minimum 30 godzin w tygodniu).
Oferujemy
- Stawkę 40 zł brutto + system premiowy,
- Profesjonalne szkolenie wstępne (3 dniowe) oraz regularne sesje doszkalające,
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy,
- Dostęp do kart sportowych (CityFit, Medicover Sport), grupowe ubezpieczenie,
- Pracę zdalną po okresie wdrożenia (po ok. miesiącu),
- Przyjazną atmosferę pracy – dołączysz do zgranego zespołu, w którym cenimy współpracę i rozwój!
Podobne oferty:
28.04.2025
Technical Supporter with Dutch - Networking
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email,...
28.04.2025
Technical Supporter with French - Networking
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email,...
26.04.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Wsparcie klientów przez telefon, email, chat. Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym wykonywanie połączeń wychodzących i zbieranie...