- Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino.
- Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku!
- Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy.
- Niemiecki (C1), bo z klientami trza się dogadać jak trzeba.
- Angielski (B2), żeby w zespole nikt nie był jak na inkszej planecie.
- Dobra znajomość kompa i MS Office – bo to nie czasy pisania na maszynie!
- Komunikacja i organizacja na medal – w końcu robotę trza robić z uśmiechem!
- Robota w samiuśkich Katowicach – biuro nowoczesne jak z przyszłości!
- Ekipa, co nie ino godać, ale i dobrze kafe pić umie!
- Pakiet bajerów – LuxMed, MyBenefit, ubezpieczynie, bonusy za polecenia i rozwojowe szanse jak lot na Marsa!
- No i co najważniejsze – kafe pod dostatkiem!
Jak Ci się to widzi, to nie czekej, a aplikuj! W końcu kafejowe talenty nie mogą się zmarnować!
Podobne oferty:
21.02.2025
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Lokalizacja: pomorskie / Kielno
Oferta kierowana dla osób powyżej 30 roku życia:- Praca z klientem, ofertowanie, składanie ofert telefonicznych i email.- Aktywne pozyskiwanie klienta.- Praca na programach biurowych.- Obsługa klienta, również ta posprzedażowa.- Terminowe przypominanie klientom o ubezpieczeniach.- Obsługa urządzeń biurowych.-...
21.02.2025
Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)
Firma: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta Realizacja celów...
21.02.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...