Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej

Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Miejsce pracy: Wysoka
Numer: StPr/25/0726
OBOWIĄZKI:
podstawowa obsługa klienta,sprzedaż produktów i usług bankowych w tym: depozytów i kredytówprzyjmowanie i realizacja przelewów bankowych oraz wpłat i wypłat kasowychupinanie i segregacja dokumentów bankowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie średnie ekonomiczne lub ogólne (technik ekonomista, administracja, handlowe, ogólnokształcące)

Miejsce pracy:

Wysoka


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

Podobne oferty:

15.09.2025

Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Aktywna bezpośrednia i telefoniczna prezentacja usług spółki;Analizowanie rynku i ofert konkurencji;Bieżąca telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta;Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;Zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej;Utrzymywanie bieżącego...

Więcej informacji

14.09.2025

Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Lokalizacja: mazowieckie / Nowe Opole

Telefoniczna i maliowa obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji na temat oferowanych produktów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: oferta pracy skierowana do osób bezrobotnych zarejestrowanych w ewidencji PUP Siedlce.

Więcej informacji

14.09.2025

Pracownik obsługi klienta

Firma: ASHTANGA EGYPT CENTER Mohamed Farag

Lokalizacja: lubelskie / Dęblin

obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia