Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/1189
OBOWIĄZKI:
Oferta dla osób pow. 50 roku życiaWykształcenie: preferowane wyższe ekonomiczne, bankowe lub pokrewne; prawo jazdy kat.B; obsługa komputera i pakietu Office; zakres obowiązków: monitorowanie oferty dotacji unijnych dla przedsiębiorców; mailowy i telefoniczny kontakt z klientem i instytucjami finansowymi, inne prace biurowe i administracyjne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Podobne oferty:

02.10.2025

Technical Product Advisor with Polish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

02.10.2025

Customer Service Professional with Georgian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...

Więcej informacji

02.10.2025

Technical Product Advisor with Italian

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia