Poszukujemy do naszego Oddziału w Bolesławcu, pracownika do działu Sprzedaży na stanowisko:
- obsługa klientów biznesowych i indywidualnych
- nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami
- ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności
- budowanie długotrwałych relacji z klientami
- aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż
- monitorowanie rynku
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami
- zdolność analitycznego myślenia
- silna motywacja, zaangażowanie oraz orientacja na osiąganie celów
- stabilną pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (praca od poniedziałku do piątku)
- pakiet socjalny, (m.in. karty multisport , bony świąteczne, ośrodek wypoczynkowy dla pracowników z rodzinami nad jeziorem, imprezy integracyjne, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, paczki mikołajowe dla dzieci)
- szkolenia, rozwój zawodowy
Podobne oferty:
01.12.2025
Specjalista ds. obsługi słuchaczy / Sekretarz szkoły
Firma: Instytut Pro Civitas Sp. Z o.o.
Lokalizacja: świętokrzyskie / Kielce
prowadzenie rekrutacji słuchaczy do szkół oraz na szkolenia, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących, realizowaniem planów sprzedażowych, obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy, prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły. Szukamy Ciebie, jeżeli bardzo lubisz pracę z ludźmi, jesteś...
30.11.2025
Specjalista ds. Wsparcia Eksportu z Językiem Niemieckim
Firma: MOBI Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska Codzienna obsługa i budowanie relacji z klientami zagranicznymi (branża stalowa/tworzywa sztuczne). Prowadzenie korespondencji handlowej i dokumentacji w języku niemieckim i angielskim. Aktywne wspieranie działu eksportu w procesie przygotowania ofert i zamówień. Poszukiwanie i wdrażanie...
29.11.2025
Pracownik do działu obsługi klienta
Firma: NORD MEBEL SPÓŁKA Z O.O.
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Nidzica
KORESPONDENCJA Z KLIENTEM ZAGRANICZNYM,WYSTAWIANIE FAKTUR SPRZEDAŻOWYCH, OBSŁUGA KLIENTA ZAGRANICZNEGO. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Wymagania inne: