Pracownik obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Pracownik obsługi klienta
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0743
OBOWIĄZKI:
zapewnienie wsparcia klientom zgłaszającym się do sali obsługi klienta oraz organizacja obsługi dostosowanej do ich potrzeb, wsparcie w obsłudze biletomatu i wyborze właściwego stanowiska, udzielanie ogólnych informacji o sposobie załatwiania spraw, pomoc w kompletowaniu dokumentów niezbędnych do załatwienia sprawy, wydawanie druków, formularzy, udzielanie wsparcia w ich wypełnianiu, pomoc w zarządzaniu ruchem klientów w sytuacji jego natężenia, organizacja obsługi z udziałem pracowników innych komórek, praca na wybranych aplikacjach wewnątrzzakładowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

możliwość pracy z monitorem ekranowym

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Podobne oferty:

09.10.2025

Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...

Więcej informacji

09.10.2025

Specjalista ds. rezerwacji i obsługi klienta

Firma: Promy Cargo sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

obsługa systemów rezerwacyjnych operatorów morskich i kompleksowe zarządzanie rezerwacjami promowymi utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów współpraca z armatorami promowymi oraz doskonalenie procesów operacyjnych zapewnienie terminowego i precyzyjnego przepływu...

Więcej informacji

09.10.2025

Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Lacertis Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych. Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Przekazywanie informacji o produktach i usługach firmy. Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klienta. Współpraca z innymi działami firmy w celu poprawy jakości...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia