Ogłoszenie numer: 10317923, z dnia 2025-10-12
Klient portalu Praca.pl
Pracownik / Pracownica działu Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Telefoniczna i bezpośrednia obsługa Pacjentów.
- Rejestrowanie wizyt i udzielanie informacji o usługach medycznych.
- Wspieranie codziennych procesów administracyjnych w dziale obsługi Pacjentów.
Wymagania
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych.
- Samodzielność, inicjatywa i odpowiedzialność.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Zainteresowanie branżą stomatologiczną lub medyczną.
- Chęć rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia w obsłudze Pacjentów.
- Umiejętność pracy w zespole i pozytywne nastawienie do ludzi.
Oferujemy
- Umowę o pracę lub umowę zlecenie na pełny etat.
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy po roku pracy.
- Wsparcie doświadczonego zespołu i przyjazną atmosferę.
- Szansę na zdobycie cennego doświadczenia w środowisku medycznym.
Podobne oferty:
06.11.2025
Opiekun Pacjenta Specjalistycznego
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Piaseczno, ul. Puławska 48
Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Puławskiej 2 w Warszawie oraz w Centrum Stomatologicznym Silver Dental Clinic przy ul. Puławskiej 48 w Piasecznie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub umowy o pracę. Twoją rolą będzie: koordynowane obsługi Pacjentów w zakresie wykonania...
06.11.2025
Opiekun Pacjenta Specjalistycznego
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Puławska 2
Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Puławskiej 2 w Warszawie oraz w Centrum Stomatologicznym Silver Dental Clinic przy ul. Puławskiej 48 w Piasecznie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub umowy o pracę. Twoją rolą będzie: koordynowane obsługi Pacjentów w zakresie wykonania...
05.11.2025
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
telefoniczny kontakt z pacjentami w celu przedstawienia oferty usług medycznych, prezentowanie aktualnych promocji oraz dopasowywanie pakietów zabiegów do potrzeb rozmówcy, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i budowanie pozytywnej relacji z pacjentami, dbanie o wysoką jakość obsługi oraz pozytywny wizerunek...