Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Miejsce pracy: Katowice
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za:
  • Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca
  • Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach
  • Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta
  • Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów
Czego oczekujemy od Ciebie?
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (B1)
  • Umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności
  • Dobrej znajomości MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych
  • Biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
Co możemy Ci zaoferować?
  • Miłą atmosferę pracy
  • Dobrą lokalizację miejsca pracy
  • Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik
  • Terminową wypłatę świadczeń
  • Umowę zlecenie
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej
Aplikując potwierdzasz zapoznanie się z niniejszą informacją:

Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "ogólne rozporządzenie o ochronie danych") informujemy, że dane osobowe kandydatów do pracy w spółce "Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna" (dalej: PKP S.A.) z siedzibą w Warszawie, kod 02-305, Al. Jerozolimskie 142A, uzyskane w procesie rekrutacji lub przesłane poza tym procesem, będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do rejestracji kandydata w procesie rekrutacji. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane i będą przetwarzane przez okres 2 lat od daty ich wpłynięcia do PKP S.A. Kandydaci aplikując na stanowisko, proszeni są o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy w PKP S.A. zawartą na stronie http://pkpsa.pl/pkpsa/kariera-w-pkp-sa/informacja-.html

PKP S.A. zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikując na niniejsze stanowisko wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w Twoich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

Nadesłanych ofert nie zwracamy.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Podobne oferty:

14.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym

Firma: Delta Controls Sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność obsługi komputera i programów MS Office (Word, Excel)...

Więcej informacji

14.03.2025

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta

Firma: Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Główne zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie zadań w obszarze płatności i stypendiów studenckich takich jak: nadawanie opłat za studia i przysługujących zniżek, wystawianie faktur na wniosek studenta, obsługa podań finansowych, ewidencja i rozpatrywanie wniosków stypendialnych, przygotowywanie decyzji...

Więcej informacji

14.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia