poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
- Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca
- Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach
- Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta
- Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów
- Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (B1)
- Umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności
- Dobrej znajomości MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych
- Biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
- Miłą atmosferę pracy
- Dobrą lokalizację miejsca pracy
- Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik
- Terminową wypłatę świadczeń
- Umowę zlecenie
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej
Podobne oferty:
14.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym
Firma: Delta Controls Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność obsługi komputera i programów MS Office (Word, Excel)...
14.03.2025
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta
Firma: Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Główne zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie zadań w obszarze płatności i stypendiów studenckich takich jak: nadawanie opłat za studia i przysługujących zniżek, wystawianie faktur na wniosek studenta, obsługa podań finansowych, ewidencja i rozpatrywanie wniosków stypendialnych, przygotowywanie decyzji...
14.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...