Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
- Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta;
- Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami;
- Przyjmowanie reklamacji;
- Wprowadzanie reklamacji do systemu;
- Obsługa Klienta w dziale kas;
- Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej;
- Dbałość o dobre imię firmy.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;
- Umiejętność pracy z dokumentami;
- Samodzielność, dokładność;
- Umiejętność obsługi komputera;
- Wysoka kultura osobista;
- Zdolność organizacji pracy własnej.
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- Premię retencyjną;
- System wdrożenia pracownika;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Prezent urodzinowy.
Podobne oferty:
05.11.2025
Specjalista Obsługi Klienta z językiem z Polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa czatu z klientami Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami Udzielanie precyzyjnych, rzeczowych i miłych odpowiedzi na zapytania klientów Odpowiadanie na zapytania przez formularz internetowy dotyczące modeli ekspresów i akcesoriów Doradzanie w wyborze akcesoriów kawowych Przetwarzanie zamówień i zwrotów...
05.11.2025
Customer Service advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide technical troubleshooting support and guidance....
05.11.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Elanders Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka
Obowiązki: Kompleksowa obsługa klientów mailowo i telefonicznie Prowadzenie zleceń od przyjęcia zamówienia do finalizacji i wystawienia faktury Weryfikacja i aktualizacja danych w systemach wewnętrznych Przygotowywanie dokumentów, raportów i analiz wspierających procesy operacyjne Współpraca z innymi działami w...