Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Język: turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: dokładność, systematyczność, cierpliwość, praca w zespole,komunikatywność
Wymagania inne:
Wysoka zdolność do coachingu, edukacji i pozytywnego wpływania na członków. Doskonałe umiejętności interpersonalne. Wniesienie pozytywnego wkładu do zespołu, klientów wewnętrznych i członków. Szybkie uczenie się z doświadczeniem w zarządzaniu zmianą. Wymagane doświadczenie: minimum 1 rok w obsłudze klienta.
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 469 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Podobne oferty:
03.07.2024
Technical Customer Support Specjalist with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail Wprowadzanie danych do systemu Nasze oczekiwania: Znajomość języka niemieckiego B2/C1 Otwartość w relacjach z klientami Umiejętność swobodnej...
02.07.2024
Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Firma: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres zadań wg programu stażu.Godziny odbywania stażu: 07:00-15:00.Staż finansowany ze środków EFS+ w ramach projektu "Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych realizowana przez Miejski Urząd Pracy w Lublinie (II)" Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Termin...
02.07.2024
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Selgros Cash&Carry
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, Krakowska
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, posiadających łatwość w nawiązywaniu kontaktu z...