Pracownik regionalnego działu wsparcia klienta

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik regionalnego działu wsparcia klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/0396
OBOWIĄZKI:
Pierwsza linia odpowiedzi w obsłudze potrzeb dystrybutora produktów Herbalife, skuteczne zarządzanie wszystkimi interakcjami i zapewnienie pozytywnego wyniku w każdym przypadku dla dystrybutora produktów Herbalife. Przestrzeganie celów usługowych/biznesowych. Komunikacja werbalna i pisemna z dystrybutorami. Ambasador marki Herbalife zgodnie z wartościami korporacyjnymi i celami regionu EMEA.Pracownik będzie świadczył pracę w Krakowie (główne miejsce wykonywania pracy), przy czym miejscem wykonywania hybrydowej pracy zdalnej będzie również miejsce zamieszkania pracownika na terenie Polski (tryb pracy hybrydowa, stacjonarna, zdalna).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: dokładność, systematyczność, cierpliwość, praca w zespole,komunikatywność


Wymagania inne:

Wysoka zdolność do coachingu, edukacji i pozytywnego wpływania na członków, doskonałe umiejętności interpersonalne, wniesienie pozytywnego wkładu do zespołu, klientów wewnętrznych i członków, szybkie uczenie się z doświadczeniem w zarządzaniu zmianą.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 934 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Podobne oferty:

22.02.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów...

Więcej informacji

22.02.2025

Customer Advisor with English

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Training starts 17th of March. Work 5 days a week on 8.5 hours shift ( including 1 hour break) schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility for hybrid work based on the actual performance. Be the 1st...

Więcej informacji

22.02.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Miejsce pracy: Praca 100% zdalna z terenu Polski Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta , którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia