Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa programów komputerowych
Uprawnienia: obsługa centrali telefonicznej
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera, programów graficznych
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : Podtrzymywanie relacji z klientami, budowanie relacji długofalowych. Odporność na stres, nienaganna dykcja.[Umiejętność 1] : Umiejętność słuchania rozmówcy. Dobra organizacja pracy. Umiejętne korzystanie z terminarza i pamięć o kolejnych kontaktach z klientami.[Inne] : Znajomość zagadnień druku offsetowego i cyfrowego będzie dodatkowym atutem. Mile widziane choćby kilkumiesięczne doświadczenie w telefonicznej pracy z klientami.
Węgorzewo
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie
Podobne oferty:
12.05.2024
Pracownik telefonicznej obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Lokalizacja: mazowieckie / Wólka Kosowska
obsługa klienta w języku wietnamskim – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów z Wietnamu Wymagania konieczne: Wykształcenie:...
02.05.2024
Specjalista ds. Sprzedaży
Firma: COLOP Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Bytom
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi Wymagania: doświadczenie w telefonicznej sprzedaży odpowiedzialność, dokładność i koncentracja w pracy umiejętność planowania i organizacji pracy własnej biegła...