
Zadania:
- Obsługa klienta (klienci indywidualni i biznesowi) w ramach połączeń przychodzących – telefon i czat
- Bieżące odpowiadanie na zapytania klientów – wsparcie klienta w rozwiązaniu problemów i udzieleniu mu pomocy z zachowaniem najwyższej jakości usług
- Informowanie klienta o nowych dostępnych usługach
- Wykształcenie minimum średnie lub wyższe
- Umiejętność obsługi komputera oraz poczty elektronicznej
- Predyspozycje do prowadzenie rozmów telefonicznych: miły głos, poprawna dykcja, komunikatywność
- Otwartość na kontakt z ludźmi, chęć pomocy i empatia w rozwiązywaniu problemów klientów
- Umiejętność odnalezienia się w dynamicznie zmieniającej się sytuacji
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze telefonicznej klienta
- Mile widziana komunikatywna znajomość języka rosyjskiego lub angielskiego – nie jest to wymóg konieczny
- Atrakcyjne wynagrodzenie i praca na cały etat
- Honorowany 7 h czas pracy dla osób z niepełnosprawnościami
- Hybrydowy charakter pracy – na początku konieczne jest odbycie szkoleń w formie stacjonarnej
- Możliwość rozwoju zawodowego w renomowanej firmie
- Przestrzeń biurowa dostosowana do osób poruszających się na wózkach
- Dostęp do pakietu benefitów: karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego + dodatkowe dni do odbioru np. 1 dzień dla rodziny
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie CV.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Podobne oferty:
02.05.2025
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11
Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów zainteresowanymi ofertą firmy Analiza potrzeb klienta i rekomendacja najlepszych rozwiązań Wysyłanie ofert handlowych po rozmowie z klientem Raportowanie danych w CRM Prace administracyjne Wymagania: Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów Nastawienie na...
30.04.2025
Konsultant Biura Obsługi Klienta
Firma: Symfonia Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Jerozolimskie 132
Zakres obowiązków : Obsługa klientów firmy Symfonia zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi; Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów firmy Symfonia; Udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów oraz partnerów; Zapewnienie norm jakościowych,...
25.04.2025
Specjalista ds telefonicznej obsługi klienta i agenta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Lokalizacja: śląskie / Piekary Śląskie
Kompleksowa obsługa telefoniczna klienta oraz agenta, współpraca z innymi działami firmy, prowadzenie rozmów zgodnie z obowiązującymi procedurami, identyfikowanie problemów, proponowanie rozwiązań i ich realizacja, w zakresie obowiązków nie ma sprzedaży Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...