- Codzienna obsługa klienta: odpowiadanie na maile, przygotowywanie raportów statusu zamówień oraz organizowanie wysyłek wyrobu gotowego.
- Zamawianie surowców: korzystanie z dostępnej bazy dostawców, a także aktywne poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia.
- Utrzymywanie stałego kontaktu z dostawcami: składanie zamówień, śledzenie ich realizacji oraz praca nad rozwojem współpracy.
- Nadzór nad fakturami: wystawianie faktur i dokumentów eksportowych dla klientów oraz sprawdzanie i merytoryczna akceptacja faktur zakupowych.
- Obsługa systemów: wprowadzanie zamówień do systemu Symfonia oraz wewnętrznego systemu zamówieniowo-magazynowego, generowanie raportów.
- Płynna znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową w codziennej pracy.
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela, oraz swobodne poruszanie się w środowisku komputerowym.
- Umiejętność budowania relacji i proaktywne podejście do współpracy, zarówno z klientami, jak i dostawcami.
- Zdolność analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów logistycznych oraz umiejętność pracy z danymi.
- Elastyczny czas pracy, który pozwala na zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, z poszanowaniem Twojego rytmu dnia.
- Praca w zespole, gdzie wsparcie i dobra atmosfera są na porządku dziennym, a ludzie naprawdę lubią ze sobą współpracować.
- Autentyczna, partnerska atmosfera bez zbędnych korporacyjnych udziwnień i „owocowych wtorków” – stawiamy na normalność.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz pakiet dodatkowego ubezpieczenia, dający poczucie bezpieczeństwa.
Podobne oferty:
15.09.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Lacertis Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych. Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Przekazywanie informacji o produktach i usługach firmy. Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klienta. Współpraca z innymi działami firmy w celu poprawy jakości...
15.09.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów...
15.09.2025
Doradca Klienta Biznesowego B2B
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
obsługa klienta biznesowego w zakresie realizacji zamówień i procesów logistycznych, monitorowanie przepływu przesyłek i przygotowywanie raportów, posprzedażowe wsparcie klienta (reklamacje, pytania, pomoc techniczna), praca w systemach obsługowych i bazach danych. bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w...