- Zapewnianie wsparcia dla klientów niemieckojęzycznych via email, minimalizując ilość połączeń telefonicznych i skupiając się na rozwiązaniu problemów.
- Analizowanie interakcji z klientami do rozwiązywania ich problemów z wykorzystaniem wewnętrznych narzędzi.
- Bezproblemowa obróbka zwrotów i skarg związanych z GDPR.
- Profesjonalne i empatyczne podejście do każdej interakcji z klientem.
- Umowa o pracę.
- Programy szkoleniowe wspierające rozwój zawodowy.
- Bogaty pakiet benefitów, w tym ubezpieczenie zdrowotne, programy sportowe i motywacyjne.
- Transparentne ścieżki kariery i programy rozwoju talentów.
- Bonus powitalny 4000 PLN.
Podobne oferty:
14.08.2025
Customer Service advisor with Czech
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide basic technical troubleshooting support and...
14.08.2025
Coffee Market Expert with Czech or Slovak
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to our customers. Now, we’re looking for a talented Customer...
14.08.2025
Backoffice supporter z j. niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz...