- Zapewnianie wsparcia dla klientów niemieckojęzycznych via email, minimalizując ilość połączeń telefonicznych i skupiając się na rozwiązaniu problemów.
- Analizowanie interakcji z klientami do rozwiązywania ich problemów z wykorzystaniem wewnętrznych narzędzi.
- Bezproblemowa obróbka zwrotów i skarg związanych z GDPR.
- Profesjonalne i empatyczne podejście do każdej interakcji z klientem.
- Umowa o pracę.
- Programy szkoleniowe wspierające rozwój zawodowy.
- Bogaty pakiet benefitów, w tym ubezpieczenie zdrowotne, programy sportowe i motywacyjne.
- Transparentne ścieżki kariery i programy rozwoju talentów.
- Bonus powitalny 4000 PLN.
Podobne oferty:
16.09.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności...
16.09.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Współpraca i pomoc klientom w obszarze programów motywacyjnych, Zarządzanie komunikacją z kluczowymi partnerami klientów, Szerokie wsparcie dla partnerów za pośrednictwem e-maili, Rozwiązywanie zapytań dotyczących obliczeń, płatności, wypłat, Rejestracja i wdrażanie partnerów wg kryteriów kwalifikacji klienta,...
15.09.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Mailowe wsparcie klientów niemieckojęzycznych oraz sporadyczny kontakt telefoniczny. Obsługa zamówień, zwrotów i reklamacji zgodnie z przyjętymi procedurami. Udzielanie odpowiedzi na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz komunikatywny angielski (min....