Pracownik wsparcia klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)

Ogłoszenie numer: 9231838, z dnia 2024-09-11

Concentrix

Pracownik wsparcia klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa klientów znanej linii lotniczej.
  • Wprowadzanie danych do systemu.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (B2/C1).
  • Umiejętność swobodnej komunikacji telefonicznej.
  • Wysoka kultura osobista i otwartość w kontaktach.
  • Znajomość języka angielskiego będzie plusem.

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełen etat.
  • Wynagrodzenie 7500 zł brutto plus bonusy.
  • Elastyczne godziny pracy (8:00 – 20:30).
  • Kompleksowe szkolenie.
  • Praca w nowoczesnym biurze w Warszawie.
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, kafeteria benefitów, ubezpieczenie).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

16.09.2024

Konsultant ds. Relacji z Klientami z Językiem Ukraińskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : Obsługa połączeń wychodzących (audio, video). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów. Wprowadzanie danych do systemu. Wymagania : Biegła znajomość języka polskiego (min. C1) oraz ukraińskiego (min. B2). Umiejętności sprzedażowe i...

Więcej informacji

16.09.2024

Customer technical support specialist with Swedish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Responsibilities: Handling telephone calls from technicians and installers of photovoltaic equipment Diagnosing and resolving incoming calls Controlling the correct resolution of technical faults that occur Cooperation with other levels of technical support and service engineers Entering data into the system Ensuring high...

Więcej informacji

16.09.2024

Konsultant ds. klienta z językiem niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów

Komunikowanie się z klientami telefonicznie i mailowo. Wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów oraz zapewnianie wysokiej jakości obsługi. Oferowanie pomocy w kwestiach technicznych, rozliczeniowych i innych. Udzielanie precyzyjnych informacji, dbanie o zadowolenie klientów. Eskalowanie trudniejszych przypadków do...

Więcej informacji