- Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i email.
- Dokumentacja interakcji z klientami i działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów.
- Bieżąca znajomość oferty produktowej, usług, polityk i procedur.
- Emfaza i entuzjazm w kontaktach z klientami.
- Wykorzystanie wiedzy z zakresu motoryzacji i produktów cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
- o najmniej rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Znajomość języka chorwackiego na poziomie minimum C1 i angielskiego na poziomie B2.
- Zdolność do zachowania spokoju i takty w trudnych sytuacjach.
- Dokładność, umiejętności organizacyjne.
- Umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
- Gotowość do nauki i dostosowywania się do nowych technologii i procesów.
- Doświadczenie w pracy z luksusowymi markami i systemami CRM.
- Pracę zdalną z domu.
- Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie).
- Wydarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenia.
- Wsparcie lidera zespołu.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na umowę o pracę.
Podobne oferty:
21.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: MPP - CYFROWA FOTO
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
ZAKRES OBOWIĄZKÓW pierwsza linia wsparcia dla klienta niemieckojęzycznego; codzienny kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim z klientami zamawiającymi nasze produkty - m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki; skuteczne rozwiazywanie problemów klientów; współpraca z innymi działami Firmy w celu...
20.11.2024
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem słoweńskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Szybka i profesjonalna obsługa klienta (telefon, czat, email). Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z kolegami celem poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnienie przyjaznej i entuzjastycznej komunikacji. Rozwiązywanie problemów...
20.11.2024
Konsultant ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem portugalskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnienie pozytywnego kontaktu z...