Ogłoszenie numer: 10309721, z dnia 2025-10-10
Klient portalu Praca.pl
Praktykant w dziale kategorii produktowych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Analiza danych sprzedażowych i rynkowych.
- Przygotowywanie raportów i prezentacji dla Category Managerów.
- Wsparcie przy tworzeniu planogramów i rekomendacji asortymentowych.
- Monitorowanie działań konkurencji i trendów rynkowych.
- Udział w spotkaniach z dostawcami.
Wymagania
- Student ostatnich lat studiów (min. 3 rok) lub absolwent do 30 roku życia.
- Dyspozycyjność od października.
- Znajomość MS Office, szczególnie Excel (min. średniozaawansowany poziom).
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Komunikatywność, szybkie uczenie się i inicjatywa.
Oferujemy
- Umowa o praktykę absolwencką (październik–grudzień).
- Płatne praktyki z możliwością przedłużenia współpracy.
- Wsparcie opiekuna w trakcie trwania programu.
- Doświadczenie w pracy u jednego z największych pracodawców w Polsce.
- Zaświadczenie o odbyciu praktyk i ocenę kompetencji.
- Szansa na stałe zatrudnienie po zakończeniu praktyk.
Podobne oferty:
06.10.2025
Specjalista Produktowy Multiagencyjny
Firma: GRUPA PZU
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji ubezpieczeniowej Badanie potrzeb...
02.10.2025
Specjalista Produktowy Multiagencyjny
Firma: GRUPA PZU
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Inowrocław
Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji ubezpieczeniowej Badanie potrzeb...
02.10.2025
Specjalista Produktowy Multiagencyjny
Firma: GRUPA PZU
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji ubezpieczeniowej Badanie potrzeb...