Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: turecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Samodzielność
Wymagania inne:
Wymagane umiejętności organizacyjne. Pełna dyspozycyjność w godzinach pracy. Dokładność i sumienność w wykonywaniu zadań.
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 022,57 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Podobne oferty:
09.03.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań. Język chorwacki na poziomie C2 / native oraz dobra znajomość...
09.03.2025
Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
09.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Język włoski C1, angielski B2. Dyspozycyjność do pracy w Lublinie (Czechów). Obsługa MS Office i Windows. Komunikatywność i wysoka kultura osobista.