- Pozyskiwanie nowych klientów z segmentu B2B w obszarze usług pracy tymczasowej
- Utrzymywanie i rozwijanie relacji z obecnymi klientami
- Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie prezentacji i negocjacji
- Realizacja planów sprzedażowych oraz raportowanie wyników
- Udział w spotkaniach z klientami, wizytach w zakładach produkcyjnych
- Minimum 2–3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B
- Prawo jazdy kat. B – obowiązkowe
- Znajomość języka angielskiego – mile widziana
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- Samodzielność, nastawienie na rezultat, dobra organizacja pracy w terenie
- Zorientowanie na klienta, wysoka kultura osobista, etyka biznesowa
- Wynagrodzenie: Podstawa 6 000–8 000 zł brutto + premia od wyników
- Stabilna forma zatrudnienia – umowa o pracę
- Możliwość rozwoju
- Praca stacjonarna/hybrydowa + częste kontakty terenowe
- Realny wpływ na rozwój firmy
- dofinansowanie do karty MultiSport
Podobne oferty:
27.11.2025
Specjalista ds. Klientów Biznesowych
Firma: 1.PLASTCOMPANY POLSKA Sp. z o.o.
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie /
aktywne poszukiwanie i obsługa klientów z sektora przemysłowego, przedstawianie oferty i dobór odpowiednich rozwiązań technicznych, prowadzenie negocjacji i realizacja założonych celów sprzedażowych, opracowywanie ofert, wycen i dokumentacji handlowej, budowanie trwałych relacji z klientami i monitorowanie ich...
27.11.2025
Specjalista ds. Klientów Biznesowych
Firma: 1.PLASTCOMPANY POLSKA Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie /
aktywne poszukiwanie i obsługa klientów z sektora przemysłowego, przedstawianie oferty i dobór odpowiednich rozwiązań technicznych, prowadzenie negocjacji i realizacja założonych celów sprzedażowych, opracowywanie ofert, wycen i dokumentacji handlowej, budowanie trwałych relacji z klientami i monitorowanie ich...
27.11.2025
Specjalista ds. Klientów Biznesowych
Firma: 1.PLASTCOMPANY POLSKA Sp. z o.o.
Lokalizacja: lubelskie /
aktywne poszukiwanie i obsługa klientów z sektora przemysłowego, przedstawianie oferty i dobór odpowiednich rozwiązań technicznych, prowadzenie negocjacji i realizacja założonych celów sprzedażowych, opracowywanie ofert, wycen i dokumentacji handlowej, budowanie trwałych relacji z klientami i monitorowanie ich...