Szukamy ambitnych osób, które chcą się rozwijać i są zorientowane na wynik. Posiadają umiejętność budowania relacji, wytrwałość, cierpliwość, kreatywność oraz dobrą organizację pracy. Dodatkowo wykazują zainteresowania i gotowość do poszerzania swojej wiedzy merytorycznej z zakresu podstaw medycyny i farmakoterapii
Nasze wymagania:
- Orientacja na wyniki i osiąganie celu, samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność oraz dobra organizacja pracy,
- Wyższe wykształcenie,
- Prawo jazdy kat. B
- Masz już za sobą pierwsze doświadczenia w sprzedaży
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży farmaceutycznej lub FMCG poparte sukcesami sprzedażowymi
- Umowa o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Premia za realizację celów
- Samochód oraz tablet
- Jeden dodatkowy dzień wolny
- Program emerytalny
Podobne oferty:
11.10.2025
Przedstawiciel handlowy do sprzętu medycznego
Firma: Klaromed Sp. z o.o.
Lokalizacja: podlaskie / Białystok
Twój zakres obowiązków opracowanie i realizację strategii sprzedaży w wybranym regionie Polski, zarządzanie relacjami z wybranymi klientami firmy, monitorowanie bieżącej sprzedaży, trendów rynkowych i potrzeb Klientów, pozyskiwanie wiedzy o otoczeniu konkurencyjnym i wykorzystanie tej wiedzy do realizacji działań w...
11.10.2025
Przedstawiciel handlowy do sprzętu medycznego
Firma: Klaromed Sp. z o.o.
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Twój zakres obowiązków opracowanie i realizację strategii sprzedaży w wybranym regionie Polski, zarządzanie relacjami z wybranymi klientami firmy, monitorowanie bieżącej sprzedaży, trendów rynkowych i potrzeb Klientów, pozyskiwanie wiedzy o otoczeniu konkurencyjnym i wykorzystanie tej wiedzy do realizacji działań w...
11.10.2025
Przedstawiciel handlowy do sprzętu medycznego
Firma: Klaromed Sp. z o.o.
Lokalizacja: świętokrzyskie / Kielce
Twój zakres obowiązków opracowanie i realizację strategii sprzedaży w wybranym regionie Polski, zarządzanie relacjami z wybranymi klientami firmy, monitorowanie bieżącej sprzedaży, trendów rynkowych i potrzeb Klientów, pozyskiwanie wiedzy o otoczeniu konkurencyjnym i wykorzystanie tej wiedzy do realizacji działań w...