Ogłoszenie numer: 10169012, z dnia 2025-08-28
Klient portalu Praca.pl
Przedstawiciel Medyczny
Miejsce pracy: Płock
Opis stanowiska
- Promowanie wybranych produktów firmy wśród lekarzy na powierzonym terenie
- Udział w konferencjach i wydarzeniach branżowych
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- Dbanie o wizerunek firmy oraz rzetelną prezentację oferty
- Stałe poszerzanie wiedzy o produktach i ich zastosowaniu
Wymagania
- Orientacja na realizację celów oraz wysoka samodzielność
- Wyższe wykształcenie
- Prawo jazdy kat. B
- Pierwsze doświadczenie w sprzedaży
- Umiejętność organizacji pracy i skutecznej komunikacji
Oferujemy
- Umowę o pracę w stabilnej firmie
- Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
- Kartę Multisport
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje
- Samochód służbowy oraz tablet
- Dodatkowy dzień wolny w roku
- Program emerytalny
Podobne oferty:
07.09.2025
Przedstawiciel handlowy do sprzętu medycznego
Firma: Klaromed Sp. z o.o.
Lokalizacja: podlaskie / Białystok
Twój zakres obowiązków opracowanie i realizację strategii sprzedaży w wybranym regionie Polski, zarządzanie relacjami z wybranymi klientami firmy, monitorowanie bieżącej sprzedaży, trendów rynkowych i potrzeb Klientów, pozyskiwanie wiedzy o otoczeniu konkurencyjnym i wykorzystanie tej wiedzy do realizacji działań w...
07.09.2025
Przedstawiciel handlowy do sprzętu medycznego
Firma: Klaromed Sp. z o.o.
Lokalizacja: świętokrzyskie / Kielce
Twój zakres obowiązków opracowanie i realizację strategii sprzedaży w wybranym regionie Polski, zarządzanie relacjami z wybranymi klientami firmy, monitorowanie bieżącej sprzedaży, trendów rynkowych i potrzeb Klientów, pozyskiwanie wiedzy o otoczeniu konkurencyjnym i wykorzystanie tej wiedzy do realizacji działań w...
07.09.2025
Przedstawiciel handlowy do sprzętu medycznego
Firma: Klaromed Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Twój zakres obowiązków opracowanie i realizację strategii sprzedaży w wybranym regionie Polski, zarządzanie relacjami z wybranymi klientami firmy, monitorowanie bieżącej sprzedaży, trendów rynkowych i potrzeb Klientów, pozyskiwanie wiedzy o otoczeniu konkurencyjnym i wykorzystanie tej wiedzy do realizacji działań w...