Bank Spółdzielczy w Raszynie jest bankiem polskim, z polską strukturą właścicielską, opierający działalność na kapitale polskim, który nie posiada zależności i powiązań z kapitałem zagranicznym. Bank działający bezpiecznie i nowocześnie, budujący wiarygodne i długotrwałe relacje z Klientem.
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa.
- Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości.
- Realizacja operacji bankowych (wpłaty, wypłaty, przelewy)
- Udzielanie informacji o ofercie banku.
- Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze klienta.
- Budowanie pozytywnych relacji i wsparcie sprzedaży produktów banku
- Minimum średnie wykształcenie (mile widziane ekonomiczne)
- Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się, odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu.
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji.
- Łatwość w budowaniu relacji, otwartość na pracę zespołową.
- Pozytywne nastawienie do ludzi
- Doświadczenie w bankowości – dodatkowy atut
- Stabilne zatrudnienie w renomowanym banku (umowa o pracę)
- Szkolenia wdrożeniowe i możliwość rozwoju
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
- Benefity: dofinansowanie wypoczynku, pakiet medyczny i ubezpieczenie
Podobne oferty:
02.09.2025
Customer Support Specialist with French in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and...
02.09.2025
Młodszy Specjalista w Zespole Reklamacji i Retencji z j. niemieckim
Firma: Promedica24
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów współpraca z różnymi zespołami firmy w centrali i regionach aktualizowanie oraz wprowadzanie danych do systemu CRM...
02.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: ESline Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Zadania: Aktywna prezentacja usług firmy klientom, zarówno bezpośrednio, jak i telefonicznie. Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych w oparciu o potrzeby klienta i standardy firmy. Bieżąca obsługa klienta oraz utrzymywanie długoterminowych relacji z kontrahentami. Zarządzanie bazą danych klientów,...