Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta

Bank Spółdzielczy w Raszynie jest bankiem polskim, z polską strukturą właścicielską, opierający działalność na kapitale polskim, który nie posiada zależności i powiązań z kapitałem zagranicznym. Bank działający bezpiecznie i nowocześnie, budujący wiarygodne i długotrwałe relacje z Klientem.

Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Raszyn
Opis
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa.
  • Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości.
  • Realizacja operacji bankowych (wpłaty, wypłaty, przelewy)
  • Udzielanie informacji o ofercie banku.
  • Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze klienta.
  • Budowanie pozytywnych relacji i wsparcie sprzedaży produktów banku
Wymagania
  • Minimum średnie wykształcenie (mile widziane ekonomiczne)
  • Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się, odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji.
  • Łatwość w budowaniu relacji, otwartość na pracę zespołową.
  • Pozytywne nastawienie do ludzi
  • Doświadczenie w bankowości – dodatkowy atut
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanym banku (umowa o pracę)
  • Szkolenia wdrożeniowe i możliwość rozwoju
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
  • Benefity: dofinansowanie wypoczynku, pakiet medyczny i ubezpieczenie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

02.09.2025

Customer Support Specialist with French in the retail industry

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and...

Więcej informacji

02.09.2025

Młodszy Specjalista w Zespole Reklamacji i Retencji z j. niemieckim

Firma: Promedica24

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów współpraca z różnymi zespołami firmy w centrali i regionach aktualizowanie oraz wprowadzanie danych do systemu CRM...

Więcej informacji

02.09.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: ESline Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Zadania: Aktywna prezentacja usług firmy klientom, zarówno bezpośrednio, jak i telefonicznie. Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych w oparciu o potrzeby klienta i standardy firmy. Bieżąca obsługa klienta oraz utrzymywanie długoterminowych relacji z kontrahentami. Zarządzanie bazą danych klientów,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia