Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta

Bank Spółdzielczy w Raszynie jest bankiem polskim, z polską strukturą właścicielską, opierający działalność na kapitale polskim, który nie posiada zależności i powiązań z kapitałem zagranicznym. Bank działający bezpiecznie i nowocześnie, budujący wiarygodne i długotrwałe relacje z Klientem.

Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Raszyn
Opis
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa.
  • Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości.
  • Zapewnienie obsługi transakcji gotówkowych.
  • Aktywna sprzedaż produktów banku.
  • Udzielanie informacji o ofercie banku.
  • Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze klienta.
Wymagania
  • Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się, odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji.
  • Łatwość w budowaniu relacji, otwartość na pracę zespołową.
  • Pozytywne nastawienie do ludzi.
Oferujemy
  • Umowę o pracę.
  • Możliwość uczenia się i zdobywania doświadczeń.
  • Szerokie możliwości rozwoju.
  • Pakiet świadczeń pracowniczych, pakiet medyczny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

15.07.2025

Customer Service advisor with Hungarian

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide technical troubleshooting support and guidance....

Więcej informacji

15.07.2025

Customer Service advisor with Czech

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide technical troubleshooting support and guidance....

Więcej informacji

15.07.2025

Customer Service advisor with Slovak

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Your responsibilities Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide technical troubleshooting...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia