




- dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów,
- dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge,
- rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge,
- obsługa Pasażerów w Executive Lounge zgodnie z obowiązującą procedurą,
- współpraca w zakresie sprzedaży i promocji Usług Pasażerskich Premium,
- sporządzanie miesięcznych zestawień dotyczących funkcjonowania salonu Executive Lounge,
- stwarzanie miłej i przyjemnej atmosfery.
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną konwersację,
- zdolności sprzedażowe,
- znajomość pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B,
- orzeczenie lekarskiego do celów sanitarno-epidemiologicznych (dodatkowy atut).
- umowę o pracę,
- opiekę medyczną w prywatnej placówce medycznej, wraz z opieką stomatologiczną,
- możliwość rozwoju w jednym z najbardziej rozwijających się portów lotniczych w Polsce,
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- stabilne warunki zatrudnienia oraz dodatkowe świadczenia socjalne,
- elastyczny grafik - praca zmianowa,
- dofinansowania do kursów i szkoleń,
- zakładowa siłownia wraz z sauną
- parking dla pracowników.
Podobne oferty:
02.10.2025
Pracownik ds. Obsługi klienta
Firma: Grupa Pascal
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych, Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi...
01.10.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elanders Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie informatycznym współpracę z pozostałymi działami firmy w celu...
01.10.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji
Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria Market), mail, telefon, zakładanie nowych klientów w systemie i panelu B2B, codzienna współpraca z klientami, oferowanie...