- Kompleksowa obsługa posprzedażowa.
- Przyjmowanie i rozpatrywanie zapytań, zgłoszeń, wniosków oraz reklamacji klientów.
- Aktualizacja danych billingowych.
- Wyjaśnianie i księgowanie wpłat niezarejestrowanych automatycznie.
- Obsługa nadpłat i błędnych wpłat na subkontach Klientów.
- Prowadzenie korespondencji z Klientami w zakresie nadpłat na kontach zamkniętych.
- Koordynacja zleceń związanych z obsługą techniczną.
- Współpraca z innymi działami.
- Przestrzeganie obowiązujących standardów i procedur operacyjnych.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Dobra organizacja pracy.
- Sumienność, dokładność, obowiązkowość oraz komunikatywność.
- Umowę zlecenie.
- Stawkę 30,50 zł brutto/h.
- Szkolenia oraz wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy.
- Dostęp do pakietu Multisport oraz LuxMed.
Podobne oferty:
07.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. rosyjskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Praca w 100% zdalna w Polsce Do Twoich codziennych zadań będą należały: Obsługa klienta w języku rosyjskim i polskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą; Pomoc podczas reklamacji, wymiany sprzętu,...
07.11.2025
Doradca klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
kontakt z klientami w języku niemieckim poprzez telefon, e-mail lub czat, udzielanie informacji dotyczących produktów, zamówień i zwrotów, wsparcie przy rozwiązywaniu problemów technicznych i reklamacyjnych, aktualizacja danych klientów w systemie i dbanie o ich poprawność, współpraca z innymi działami w celu...
07.11.2025
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, wsparcie w zakresie zapytań produktowych, gwarancyjnych i technicznych, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM, współpraca z innymi działami w celu skutecznego rozwiązania zgłoszeń, dbanie o wysoką jakość obsługi i pozytywne doświadczenie...