- Kompleksowa obsługa posprzedażowa.
- Przyjmowanie i rozpatrywanie zapytań, zgłoszeń, wniosków oraz reklamacji klientów.
- Aktualizacja danych billingowych.
- Wyjaśnianie i księgowanie wpłat niezarejestrowanych automatycznie.
- Obsługa nadpłat i błędnych wpłat na subkontach Klientów.
- Prowadzenie korespondencji z Klientami w zakresie nadpłat na kontach zamkniętych.
- Koordynacja zleceń związanych z obsługą techniczną.
- Współpraca z innymi działami.
- Przestrzeganie obowiązujących standardów i procedur operacyjnych.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Dobra organizacja pracy.
- Sumienność, dokładność, obowiązkowość oraz komunikatywność.
- Umowę zlecenie.
- Stawkę 30,50 zł brutto/h.
- Szkolenia oraz wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy.
- Dostęp do pakietu Multisport oraz LuxMed.
Podobne oferty:
13.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Opis i wymagania: Dołącz do zespołu obsługującego klientów koncernu energetycznego. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce! U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7000 zł brutto + premię (do...
13.10.2025
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Foodcom S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obowiązki: Prezentacja oferty platformy e-commerce oraz korzyści ze sprzedaży produktów za jej pośrednictwem Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (małe i średnie firmy) poprzez kontakt telefoniczny Prowadzenie rozmów sprzedażowych i negocjacji Dbanie o realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i...
13.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Synevo Sp. z o.o.
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra
Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów. Wymagania: Doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku; Orientacja na Pacjenta i...