rzeczywistości, dołącz do naszego zespołu i stań się współautorem sukcesu nowej, wyjątkowej marki samochodowej na rynku polskim.
- Wsparcie dealerów w osiąganiu celów sprzedażowych,
- Doradztwo, planowanie oraz monitorowanie wyników,
- Budowanie i utrzymywanie relacji ze zespołami sprzedaży,
- Wdrażanie strategii marki w zakresie działań sprzedażowych i marketingowych,
- Analiza lokalnego rynku automotive w swojej strefie
- Wsparcie w realizacji i kontrola ustalonych działań inwestycyjnych dealerów
- Min. 3 lata doświadczenia na pokrewnym stanowisku,
- Znajomość branży motoryzacyjnej i zasad działania dealerów,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Samodzielność, dyscyplina, otwartość na nowe rozwiązania
- Dyspozycyjność i gotowość do częstych podróży służbowych
- Prawo jazdy kat. B.
- Umowę B2B, atrakcyjne warunki współpracy,
- Samochód służbowy i narzędzia pracy,
- Realny wpływ na budowę nowej na polskim rynku marki samochodów osobowych
Podobne oferty:
19.08.2025
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Firma: P.P.H. Lemar Sp. z o.o.
Lokalizacja: podkarpackie /
Teren działania: woj. lubelskie i podkarpackie Zadania: aktywna sprzedaż produktów nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój partnerskich relacji z Klientem tworzenie i rozbudowa regionalnej sieci sprzedaży monitorowanie rynku realizowanie działań zgodnie ze strategią i polityką firmy dbanie o dobry wizerunek firmy...
19.08.2025
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Firma: P.P.H. Lemar Sp. z o.o.
Lokalizacja: lubelskie /
Teren działania: woj. lubelskie i podkarpackie Zadania: aktywna sprzedaż produktów nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój partnerskich relacji z Klientem tworzenie i rozbudowa regionalnej sieci sprzedaży monitorowanie rynku realizowanie działań zgodnie ze strategią i polityką firmy dbanie o dobry wizerunek firmy...
19.08.2025
Regional Sales Manager
Firma: Asian Automotive Distribution Center
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
+ teren (w zależności od potrzeb) Zakres obowiązków: Wsparcie dealerów w osiąganiu celów sprzedażowych, Doradztwo, planowanie oraz monitorowanie wyników, Budowanie i utrzymywanie relacji ze zespołami sprzedaży, Wdrażanie strategii marki w zakresie działań sprzedażowych i marketingowych, Analiza lokalnego rynku...