rzeczywistości, dołącz do naszego zespołu i stań się współautorem sukcesu nowej, wyjątkowej marki samochodowej na rynku polskim.
Importer samochodów marki FORTHING w Polsce, szuka dynamicznej i ambitnej osoby na stanowisko:
- Wsparcie dealerów w osiąganiu celów sprzedażowych,
- Doradztwo, planowanie oraz monitorowanie wyników,
- Budowanie i utrzymywanie relacji ze zespołami sprzedaży,
- Wdrażanie strategii marki w zakresie działań sprzedażowych i marketingowych,
- Analiza lokalnego rynku automotive w swojej strefie,
- Wsparcie w realizacji i kontrola ustalonych działań inwestycyjnych dealerów.
- Min. 3 lata doświadczenia na pokrewnym stanowisku,
- Znajomość branży motoryzacyjnej i zasad działania dealerów,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Samodzielność, dyscyplina, otwartość na nowe rozwiązania,
- Dyspozycyjność i gotowość do częstych podróży służbowych,
- Prawo jazdy kat. B.
- Umowę B2B, atrakcyjne warunki współpracy,
- Samochód służbowy i narzędzia pracy,
- Realny wpływ na budowę nowej na polskim rynku marki samochodów osobowych.
Podobne oferty:
03.10.2025
Kierownik Sprzedaży Regionalnej
Firma: MyMurapol Spółka z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
Zakres obowiązków: zarządzanie i organizowanie pracy oddziału, rozwijanie nowych możliwości sprzedażowych w regionie, współtworzenie strategii sprzedażowej, koordynacja przepływu informacji między centralą a oddziałami, monitorowanie rynku nieruchomości i działań konkurencji, analiza wyników i realizacja...
03.10.2025
Kierownik Sprzedaży Regionalnej
Firma: MyMurapol Spółka z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Bielsko-Biała
Zakres obowiązków: zarządzanie i organizowanie pracy oddziału, rozwijanie nowych możliwości sprzedażowych w regionie, współtworzenie strategii sprzedażowej, koordynacja przepływu informacji między centralą a oddziałami, monitorowanie rynku nieruchomości i działań konkurencji, analiza wyników i realizacja...
03.10.2025
Kierownik Sprzedaży Regionalnej
Firma: MyMurapol Spółka z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Zakres obowiązków: zarządzanie i organizowanie pracy oddziału, rozwijanie nowych możliwości sprzedażowych w regionie, współtworzenie strategii sprzedażowej, koordynacja przepływu informacji między centralą a oddziałami, monitorowanie rynku nieruchomości i działań konkurencji, analiza wyników i realizacja...