rzeczywistości, dołącz do naszego zespołu i stań się współautorem sukcesu nowej, wyjątkowej marki samochodowej na rynku polskim.
- Wsparcie dealerów w osiąganiu celów sprzedażowych,
- Doradztwo, planowanie oraz monitorowanie wyników,
- Budowanie i utrzymywanie relacji ze zespołami sprzedaży,
- Wdrażanie strategii marki w zakresie działań sprzedażowych i marketingowych,
- Analiza lokalnego rynku automotive w swojej strefie
- Wsparcie w realizacji i kontrola ustalonych działań inwestycyjnych dealerów
- Min. 3 lata doświadczenia na pokrewnym stanowisku,
- Znajomość branży motoryzacyjnej i zasad działania dealerów,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Samodzielność, dyscyplina, otwartość na nowe rozwiązania
- Dyspozycyjność i gotowość do częstych podróży służbowych
- Prawo jazdy kat. B.
- Umowę B2B, atrakcyjne warunki współpracy,
- Samochód służbowy i narzędzia pracy,
- Realny wpływ na budowę nowej na polskim rynku marki samochodów osobowych
Podobne oferty:
10.12.2025
Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży Regionalnej
Firma: Villaro
Lokalizacja: dolnośląskie /
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległych sklepów – ustalanie planów, prognozowanie i rozliczanie wyników. Nadzór nad przestrzeganiem standardów i procedur, w tym standardów obsługi klienta, oraz analiza wyników audytów. Rozwój zespołu – szkolenia sprzedażowe, motywowanie...
10.12.2025
Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży Regionalnej
Firma: Villaro
Lokalizacja: mazowieckie /
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległych sklepów – ustalanie planów, prognozowanie i rozliczanie wyników. Nadzór nad przestrzeganiem standardów i procedur, w tym standardów obsługi klienta, oraz analiza wyników audytów. Rozwój zespołu – szkolenia sprzedażowe, motywowanie...
10.12.2025
Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży Regionalnej
Firma: Villaro
Lokalizacja: łódzkie /
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległych sklepów – ustalanie planów, prognozowanie i rozliczanie wyników. Nadzór nad przestrzeganiem standardów i procedur, w tym standardów obsługi klienta, oraz analiza wyników audytów. Rozwój zespołu – szkolenia sprzedażowe, motywowanie...