- Obsłudze i wsparciu techniczno-handlowym klientów w kanale hurtowym w swoim regionie. Dotyczy - hurtownie grzewcze, instalacyjne, salony łazienkowe, projektanci instalacji, projektanci wnętrz, dystrybutorzy, obsługa inwestycji, sklepy internetowe.
- Proaktywnych działaniach w poszukiwaniu klientów, obsłudze oraz wsparciu techniczno-handlowym w obszarze metalowych rozwiązań dla biznesu.
- Realizacji polityki sprzedażowej firmy.
- Realizacji celów i zadań - rocznych, kwartalnych, miesięcznych.
- Systematycznym monitoringu sprzedaży oraz płatności.
- Pozyskiwaniu nowych klientów zgodnych z polityką firmy.
- Ustalaniu z klientami warunków handlowych wg przyznanych uprawnień, powyżej swoich uprawnień po akceptacji pisemnej bezpośredniego przełożonego.
- Aktywnym działaniu w zakresie promocji ogólnopolskich i regionalnych, współpracy z działem marketingu.
- Inicjowaniu, organizowaniu akcji promocyjnych, szkoleń, spotkań integracyjnych w swoim regionie oraz ich rozliczaniu.
- Szkoleniu klientów z zakresu produktów z oferty Instal Projekt.
- Obsłudze stoiska firmy Instal Projekt podczas targów ogólnopolskich, regionalnych oraz organizowanych przez klientów.
- Obsłudze tematów dot. ekspozycji - bieżący monitoring ekspozycji w terenie (aktualność, jakość, czystość, widoczność), okresowe inwentaryzacje ekspozycji w terenie.
- Realizacji 5 wizyt dziennie oraz branie aktywnego udziału w cotygodniowych spotkaniach zespołu sprzedaży (głównie spotkania zdalne).
- Systematycznym planowaniu i raportowaniu swojej pracy w CRM.
- Działaniu w ramach ustalonego budżetu kosztów.
- Systematycznym rozliczaniu się z dokumentacji dot. swojej pracy (karty drogowe, faktury, inne).
- Ścisłej współpracy ze swoim bezpośrednim przełożonym, z menadżerem ds. hurtu, działem Obsługi Klienta (DOK) oraz z innym działami firmy.
- Analizie działań konkurencji w swoim regionie, przekazywaniu informacji swojemu przełożonemu oraz menadżerowi hurtu.
- Badaniu rynku zleconego przez Dział Marketingu.
- Systematycznym podnoszeniu swoich kwalifikacji w zakresie - technik sprzedaży, negocjacji, prezentacji oraz wiedzy technicznej.
- Doświadczenia – min. 3 lata na podobnym stanowisku.
- Wykształcenia – min. licencjat.
- Doświadczenia w pozyskiwaniu klienta w kanale tradycyjnym.
- Samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy.
- Gotowości do pracy opartej na wyjazdach służbowych na terenie województw: małopolskie, podkarpackie i śląskie.
- Prawo jazdy kat. B
- Mile widziane doświadczenie w branży grzewczej lub sanitarnej lub techniczenj lub wyposażenia wnętrz.
- Pracę w doświadczonym zespole,w firmie o rozpoznawalnej marce i znaczącej pozycji na rynku.
- Pracę na pełny etat lub współpracę na umowie B2B – Ty decydujesz.
- Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy oparty o wskaźniki.
- Samochód służbowy.
- Laptop, telefon komórkowy.
- Inne niezbędne narzędzia pracy.
Podobne oferty:
14.06.2025
Regionalny kierownik sprzedaży
Firma: INSTAL-PROJEKT Gawłowscy, Ścierzyńscy S.J.
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Włocławek
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: Obsłudze i wsparciu techniczno-handlowym klientów w kanale hurtowym w swoim regionie. Dotyczy - hurtownie grzewcze, instalacyjne, salony łazienkowe, projektanci instalacji, projektanci wnętrz, dystrybutorzy, obsługa inwestycji, sklepy internetowe. Realizacji polityki sprzedażowej firmy....
13.06.2025
Kierownik regionalny ds. sprzedaży
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Włocławek
Twoje główne zadania: Obsługa i wsparcie techniczno-handlowe klientów w regionie (hurtownie, salony, projektanci, sklepy internetowe, inwestorzy). Pozyskiwanie nowych klientów i realizacja celów sprzedażowych zgodnie z polityką firmy. Monitorowanie sprzedaży, płatności i ekspozycji produktów w terenie. Ustalanie...
13.06.2025
Kierownik regionalny ds. sprzedaży
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Włocławek
Twoje główne zadania: Obsługa i wsparcie techniczno-handlowe klientów w regionie (hurtownie, salony, projektanci, sklepy internetowe). Realizacja strategii i celów sprzedażowych firmy. Pozyskiwanie nowych klientów i negocjacje warunków handlowych. Promocja produktów i organizacja akcji marketingowych, szkolenia...