Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Wykształcenie średnie lub wyższe informatyczne, mile widziane doświadczenie w komunikacji z klientami w branzy IT, znajomość języka angielskiego na poziomie B2, mile widziane prawo jazdy kat. B, obsługa serwerów Linux/ Windows, wiedz z zakresu CCNA
Elbląg
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Podobne oferty:
09.07.2025
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka litewskiego
Firma: AUTO1 Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Połczyńska 31A
Na czym będzie polegać twoja praca? Kontakt z partnerami handlowymi i wsparcie w rozwiązywaniu bieżących kwestii posprzedażowych (w tym rozpatrywanie skarg i przygotowywanie dokumentacji). Obsługa roszczeń zgodnie z obowiązującymi procedurami, w tym współpraca z kolegami z oddziałów firmy w całej Europie....
09.07.2025
Customer Service Representative with Czech
Firma: Concentrix
Lokalizacja: / Sofia
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse yourself in our products and services, building the kind of expertise that helps you give customers the accurate info they need when...
09.07.2025
Customer Service Representative with Slovak
Firma: Concentrix
Lokalizacja: / Sofia
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse yourself in our products and services, building the kind of expertise that helps you give customers the accurate info they need when...