Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Wykształcenie średnie lub wyższe informatyczne, mile widziane doświadczenie w komunikacji z klientami w branzy IT, znajomość języka angielskiego na poziomie B2, mile widziane prawo jazdy kat. B, obsługa serwerów Linux/ Windows, wiedz z zakresu CCNA
Elbląg
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Podobne oferty:
06.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu...
06.05.2025
Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
06.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Praca zdalna z terenu Polski Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym. Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi...