Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Wykształcenie średnie lub wyższe informatyczne, mile widziane doświadczenie w komunikacji z klientami w branzy IT, znajomość języka angielskiego na poziomie B2, mile widziane prawo jazdy kat. B, obsługa serwerów Linux/ Windows, wiedz z zakresu CCNA
Elbląg
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Podobne oferty:
07.06.2025
Pracownik biurowy z językiem angielskim
Firma: DONE Deliveries sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Andrychów, Stefana Batorego 35
Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez nieszablonowe działania, Rozbudowa bazy klientów, którzy odważą się na rewolucyjne podejście do transportu, Wykorzystywanie...
07.06.2025
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów
Firma: PKO Bank Polski
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Chmielna 89
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
06.06.2025
Specjalista Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: łódzkie / Łowicz
Realizacja planów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami firmy, Przyjmowanie płatności za produkty ubezpieczeniowe (gotówkowych i bezgotówkowych), Budowanie długofalowych relacji z klientami, Rozwój i utrzymywanie portfela klientów. Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży produktów...