Senior client experience specialist (starszy specjalista ds. obsługi klienta)

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Senior client experience specialist (starszy specjalista ds. obsługi klienta)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6252
OBOWIĄZKI:
Wspieranie zespołu ds. obsługi klienta hiszpańsko- i niemieckojęzycznego w zarządzaniu relacjami z klientami. Współtworzenie standardów obsługi klienta, zajmowanie się złożonymi problemami. Praca nad projektami standaryzacji odpowiedzi poprzez tworzenie szablonów. Wspieranie działu CX i innych zespołów wewnętrznych poprzez pracę nad rozwojem, wdrażaniem i zarządzaniem polityką i procedurami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: doskonała organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności w zakresie komunikacji interpersonalnej, dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy własnej, umiejętność zarządzaniem czasem pracy, dobra znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i oprogramowania MS Office


Wymagania inne:

znajomość obsługi Zendesk, 3CX, Genesys Cloud, Salesforce Service Cloud, Lucidcharts, MT4/MT5

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 10 558,34 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Podobne oferty:

23.11.2024

Specjalista ds. Utrzymania Klienta

Firma: Polenergia Fotowoltaika S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem Wsparcie w obsłudze procesu rezygnacji Dbanie o wizerunek firmy Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji Współpraca międzydziałowa Nasze wymagania: Min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży...

Więcej informacji

23.11.2024

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...

Więcej informacji

23.11.2024

Kontroler Danych Osobowych z j. niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia