- Provide pre- and after - sales expert technical support to customers, ensuring product satisfaction through accurate guidance on specifications and applications
- Oversee the application process on-site, ensuring correct product usage and adherence to technical guidelines
- Recommend the best product solutions
- Address technical inquiries and manage customer complaints promptly, ensuring long-term customer satisfaction
- Execute product trials, trainings and demonstrations for clients
- Collaborate with the R&D team, participating in the testing and application promotion of new adhesive product
- Develop deep insights into current and potential customers, as well as market needs and requirement
- University degree (such as chemical engineering or materials engineering)
- Experience in a similar position
- Experience in the hygiene hotmelt adhesive industry or other hotmelt adhesive industries, such as end-of-line packaging industry
- Knowledge of adhesives, production lines, glue applicators is an advantage
- Very good level of written and spoken English
- Ability to self-manage time and prioritize workload
- Very good communication and presentation skills
- Willingness to travel for business
- Employment contract
- Flexible working hours
- Sports card
- Private medical care
- Life insurance
- Meal passes
- Pre-paid cards
- Holiday funds
- Integration events
- Opportunity to work in an international environment
The offer applies to permanent work.
Podobne oferty:
21.11.2024
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Firma: Interhandler Sp. z o.o.
Lokalizacja: podkarpackie /
Opis stanowiska: Wsparcie teoretyczne i praktyczne oddziałów IH przy diagnozowaniu skomplikowanych usterek technicznych maszyn JCB. Doradztwo techniczne dla pracowników serwisu sieci dealerskiej AG przy diagnozowaniu skomplikowanych usterek technicznych maszyn JCB. Odbywanie szkoleń technicznych w centrum szkoleniowym JCB....
21.11.2024
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Firma: Interhandler Sp. z o.o.
Lokalizacja: lubuskie /
Opis stanowiska: Wsparcie teoretyczne i praktyczne oddziałów IH przy diagnozowaniu skomplikowanych usterek technicznych maszyn JCB. Doradztwo techniczne dla pracowników serwisu sieci dealerskiej AG przy diagnozowaniu skomplikowanych usterek technicznych maszyn JCB. Odbywanie szkoleń technicznych w centrum szkoleniowym JCB....
21.11.2024
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Firma: Interhandler Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie /
Opis stanowiska: Wsparcie teoretyczne i praktyczne oddziałów IH przy diagnozowaniu skomplikowanych usterek technicznych maszyn JCB. Doradztwo techniczne dla pracowników serwisu sieci dealerskiej AG przy diagnozowaniu skomplikowanych usterek technicznych maszyn JCB. Odbywanie szkoleń technicznych w centrum szkoleniowym JCB....