Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości. W 6 zakładach w Polsce zapewniamy najwyższej jakości usługi prania i naprawy odzieży dostarczanej do klientów.
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
- Blisko 55,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta,
- Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu,
- Pomiary pracowników,
- Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników dot. serwisu odzieży,
- Wprowadzanie zgłoszeń i danych do systemu komputerowego,
- Współpraca z działem obsługi klienta zakładu w Siemianowicach Śląskich.
Od kandydata oczekujemy wysokiej kultury osobistej, doskonałych umiejętności komunikacyjnych, pozytywnego nastawienia oraz znajomości obsługi komputera.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia,
- Pracę dwa dni w tygodniu: wtorek i piątek, w godzinach 6.00-12.00.
Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu telefonicznego (numer pod przyciskiem).
Podobne oferty:
12.08.2025
Customer Support Specialist with French in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and...
12.08.2025
Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
Firma: SP EUROPE Sp. z o.о.
Lokalizacja: mazowieckie / Pruszków
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty należności; Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i Excel); Koordynowanie pracy zespołu obsługującego klientów, w...
12.08.2025
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych. Komunikowanie...