Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości. W 6 zakładach w Polsce zapewniamy najwyższej jakości usługi prania i naprawy odzieży dostarczanej do klientów.
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
- Blisko 55,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta,
- Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu,
- Pomiary pracowników,
- Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników dot. serwisu odzieży,
- Wprowadzanie zgłoszeń i danych do systemu komputerowego,
- Współpraca z działem obsługi klienta zakładu w Siemianowicach Śląskich.
Od kandydata oczekujemy wysokiej kultury osobistej, doskonałych umiejętności komunikacyjnych, pozytywnego nastawienia oraz znajomości obsługi komputera.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia,
- Pracę dwa dni w tygodniu : dyżur serwisowy w poniedziałki (co drugi tydzień) od 12.00-15.00, rozkładanie odzieży we wtorki, od 5.00 - 10.00.
Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu telefonicznego (numer pod przyciskiem).
Podobne oferty:
09.05.2025
Specjalista obsługi klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie. Pracujesz w zespole - współpraca to klucz do...
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7800 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Realne możliwości awansu - ponad 50%...
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie...