Czy znasz niemiecki na poziomie C1 i szukasz pracy, która pozwoli Ci łączyć pracę z domu z pracą w biurze? Nie martw się o brak doświadczenia w obsłudze klienta, dajemy Ci szansę na rozpoczęcie kariery!
Concentrix to globalny lider w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań dla biznesu, skupiający się na tworzeniu wyjątkowych doświadczeń klientów. Dzięki zaawansowanym technologiom, śmiałym pomysłom i zróżnicowanemu zespołowi, Concentrix redefiniuje sposób, w jaki firmy na całym świecie nawiązują relacje z klientami. Dołącz do nas, aby odkrywać nowe możliwości i kształtować przyszłość obsługi klienta!
- odzyskanie dostępu do konta online,
- blokada lub odblokowanie karty,
- pytania o przelewy czy płatności,
- wsparcie w korzystaniu z aplikacji bankowej.
Nie musisz się obawiać – wszystkiego nauczysz się od podstaw podczas profesjonalnego szkolenia.
- Płynny niemiecki na poziomie C1 – komunikacja to Twoja mocna strona.
- Chęć nauki i rozwoju w nowej branży.
- Otwartość na pracę zespołową i dbanie o szczegóły.
- Proaktywność i pozytywne nastawienie – bo uśmiech słychać nawet przez telefon
- Nie wymagamy znajomości języka angielskiego!
- Hybrydowy model pracy – aż 3 tygodnie w miesiącu pracujesz z domu, a tylko 1 tydzień w naszym nowoczesnym biurze w Szczecinie.
- Premia powitalna 4000 PLN – na start!
- Stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju w sektorze bankowym.
- Prywatna opieka zdrowotna LuxMed.
- MyBenefit (w tym karta MultiSport).
- Atmosfera pełna wsparcia i integracje – Nie tylko owocowe środy ale też duże eventy firmowe.
- Pakiet relokacyjny dla osób przeprowadzających się do Szczecina.
Podobne oferty:
12.12.2025
Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące). Zarządzanie przydzielonymi...
12.12.2025
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mail); Updating information regarding cases. Meeting targets, following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner. What...
11.12.2025
Mitarbeiter/in für Kundenbetreuung und Personaleinsatzplanung
Firma: Carework Plus Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Standort: Gliwice, Polen Arbeitszeit: Vollzeit Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich Branche: Soziale Dienstleistungen (Alltagsbegleitung nach § 45a SGB XI – kein Vermittler, keine „24-Stunden-Betreuung “) Worum...