O zespole
ATOS Operations jest nowo utworzonym zespołem w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support. Zespół jest zlokalizowany w centrum Szczecina, w Piastów Office Center. Dział odpowiada głównie za przygotowanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów do naszych systemów. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie i codziennej współpracy z niemieckimi partnerami.
Jako zespół jesteśmy na samym początku wspólnej drogi co sprawia, że poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i administracji, które razem z nami będą odpowiedzialne za odpowiednią komunikację, organizację i współpracę, aby stworzyć zgrany zespół.
- Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec
- Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
- Wystawianie faktur dla płatników i klientów
- Zarządzanie danymi w systemie CRM
- Udział w bieżących projektach
- Dbanie o dobre relacje z naszymi partnerami biznesowymi
- Znajomość narzędzi Microsoft Office
- Znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
- Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
- Umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Gotowość do pracy z biura
- Umowa o pracę z trzymiesięcznym okresem próbnym
- Pracę stacjonarna z naszego biura w Szczecinie
- Elastyczne godziny pracy, Pon-Pt
- Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej
- Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy
- Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa
- Wewnętrzne szkolenia
- Wspaniałe imprezy firmowe,
- Prywatną opiekę medyczną
- Karty sportowe
- Dofinansowanie do posiłków
- Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy
- Nowoczesne miejsce pracy
- Brak "dress codeu"
- Pyszną kawę i świeże owoce
- Dofinansowanie do dojazdów do pracy
Podobne oferty:
07.10.2025
Specjalista ds. dokumentacji kredytowej
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Obsługa dokumentacji kredytowej i przygotowywanie raportów dotyczących operacji finansowych Tworzenie i aktualizacja dokumentów oraz zestawień finansowych Wsparcie posprzedażowe klientów biznesowych drogą mailową i telefoniczną Współpraca z zespołem sprzedażowym i innymi działami w realizacji bieżących zadań...
04.10.2025
Specjalista ds. Administracji i Obsługi Zamówień (Język Niemiecki)
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Zamówienia i Dokumenty: Przetwarzanie zamówień dla pacjentów z Niemiec. Fakturowanie: Wystawianie faktur dla klientów i płatników. Refundacje: Przygotowywanie dokumentów i recept niezbędnych do refundacji produktów. Systemy: Zarządzanie danymi i ich aktualizacja w systemie CRM. Współpraca: Udział w projektach oraz...
02.10.2025
Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)
Firma: Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków: Przetwarzanie zamówień dla naszych...