Ogłoszenie numer: 9885892, z dnia 2025-05-26
Specjalista ds. analizy cen
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Monitorowanie i analiza cen produktów w e-commerce.
- Tworzenie raportów zmian cenowych, trendów i działań konkurencji.
- Zarządzanie alertami cenowymi i optymalizacja procesów monitoringu.
- Współpraca z działem sprzedaży w zakresie strategii cenowej.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne lub doświadczenie w analizie danych.
- Znajomość Excela i zrozumienie strategii cenowych dla e-commerce.
- Dokładność, samodzielność, umiejętności analityczne i zarządzanie czasem.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie i umowę o pracę.
- Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce.
- Stabilne zatrudnienie z benefitami i dostępem do najnowszych narzędzi pracy.
Podobne oferty:
21.06.2025
M&S Reporting Specialist
Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
About the position: As Marketing & Sales (M&S) Reporting Specialist, S/he will be responible in generating Strategic Insights, Operational, and OneData reporting supporting different markets, migrating activities from assigned markets to the Global Business Service (GBS) Center, performing controls and quality checking...
17.06.2025
Marketing and Sales Reporting Specialist
Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
About the position: As Marketing & Sales (M&S) Reporting Specialist, S/he will be responible in generating Strategic Insights, Operational, and OneData reporting supporting different markets, migrating activities from assigned markets to the Global Business Service (GBS) Center, performing controls and quality checking...
13.06.2025
Menedżer Zespołu ds. Strategii Polityki Cenowej
Firma: Carrefour Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków: współtworzenie i rozwój strategii polityki cenowej, skoncentrowanej na długofalowym wzroście rentownego obrotu, analiza skuteczności obecnej polityki cenowej oraz rekomendowanie zmian dostosowanych do trendów rynkowych, działań konkurencji i zachowań klientów, opracowywanie scenariuszy...