- Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym
- Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi
- Przetwarzanie zwrotów ręcznych i obsługa skarg RODO
- Utrzymanie profesjonalnej, empatycznej komunikacji skoncentrowanej na rozwiązaniu problemów
- Wykorzystanie wielu systemów jednocześnie z dużą dokładnością
- Biegła znajomość niemieckiego (C1) i dobry poziom angielskiego (B2+) - w mowie i piśmie
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i analityczne
- Cierpliwość, empatia, odporność emocjonalna
- Szybkość pisania powyżej 150 znaków/min i dobra obsługa komputera będą dużą zaletą :)
- Gotowość do pracy na pełny etat w Szczecinie
- Premia 4000 zł!
- Umowę o pracę
- Pomoc przy relokacji
- Szkolenia rozwojowe i pakiet benefitów (Prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie)
- Jasna ścieżka kariery i awansów
- Uniwersytet CNX z nieograniczonym dostępem do szkoleń online
- Program poleceń z premiami do 4000 zł
- Przyjazną kulturę pracy, różnorodność i wydarzenia integracyjne
Podobne oferty:
27.07.2025
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych
Firma: DONE Deliveries sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Andrychów, Stefana Batorego 35
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań Klienta – tego Cię nauczymy, Prowadzenie negocjacji z Przewoźnikami, Pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z...
27.07.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Kontakt z klientami w języku węgierskim – telefonicznie, mailowo i przez czat, Wsparcie techniczne i pomoc w obsłudze zgłoszeń serwisowych, Realizacja reklamacji i koordynacja napraw, Udzielanie informacji o produktach oraz realizacja zamówień i zwrotów, Rozwiązywanie problemów i dbanie o wysoki poziom satysfakcji...
27.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa zapytań klientów drogą telefoniczną, przez czat oraz formularze kontaktowe, Wspieranie użytkowników w zakresie zgłoszeń serwisowych i reklamacyjnych, Udzielanie informacji o produktach, rozwiązywanie problemów technicznych, Realizacja zamówień, zwrotów oraz zwrotów środków, Wsparcie na każdym etapie...