Co jeśli możesz mieć realny wpływ na rozwój i reputację dużej firmy?
Cieszy Cię fakt, że możesz „od ręki” pomóc klientowi?
Rozmowa telefoniczna to Twoje ulubione narzędzie pracy?
Jeśli na powyższe pytania Twoja odpowiedź brzmi: TAK to mamy dla Ciebie świetną wiadomość – Twoja wymarzona oferta pracy czeka tu właśnie na Ciebie!
- rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość
- wprowadzasz swoje notatki do systemu, które są kluczowym źródłem informacji o kliencie
- informujesz klientów o promocjach i „robisz im dzień” za pomocą dedykowanych voucherów
- biegłej znajomości języka polskiego
- swobody w użytkowaniu komputera
- pozytywnego nastawienia do pracy i klienta
- gotowości do obsługi połączeń telefonicznych z uśmiechem
- elastyczne zatrudnienie na umowę zlecenie (minimum 120 godzin miesięcznie)
- dogodne godziny pracy zmianowej (od poniedziałku do piątku 09:00-20:00, w wybrane soboty 11:00-17:00)
- kompleksowe szkolenie wprowadzające, za udział w którym otrzymasz wypłatę
- gwarantowaną stawkę godzinową + bonus do 1500 PLN
- pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina, w którym możesz być w pełni sobą
- możliwość pracy z Twoimi przyjaciółmi – za polecenie których dodatkowo zapłacimy Ci 2000 PLN (za osobę)!
Jeszcze nie wiesz czy pasujesz? Zaaplikuj i pozwól nam pomóc Tobie w podjęciu decyzji!
Podobne oferty:
02.10.2025
Technical Product Advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...
02.10.2025
Customer Service Professional with Georgian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...
02.10.2025
Technical Product Advisor with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...