Specjalista ds. badań satysfakcji klienta

Co jeśli możesz mieć realny wpływ na rozwój i reputację dużej firmy?

Cieszy Cię fakt, że możesz „od ręki” pomóc klientowi?

Rozmowa telefoniczna to Twoje ulubione narzędzie pracy?

Jeśli na powyższe pytania Twoja odpowiedź brzmi: TAK to mamy dla Ciebie świetną wiadomość – Twoja wymarzona oferta pracy czeka tu właśnie na Ciebie!

Specjalista ds. badań satysfakcji klienta
Lublin
Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? 
  • rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość
  • wprowadzasz swoje notatki do systemu, które są kluczowym źródłem informacji o kliencie
  • informujesz klientów o promocjach i „robisz im dzień” za pomocą dedykowanych voucherów 
Czego od Ciebie potrzebujemy?
  • biegłej znajomości języka polskiego
  • swobody w użytkowaniu komputera
  • pozytywnego nastawienia do pracy i klienta
  • gotowości do obsługi połączeń telefonicznych z uśmiechem
Co damy Ci w zamian?
  • elastyczne zatrudnienie na umowę zlecenie (minimum 120 godzin miesięcznie)
  • dogodne godziny pracy zmianowej (od poniedziałku do piątku 09:00-20:00, w wybrane soboty 11:00-17:00)
  • kompleksowe szkolenie wprowadzające, za udział w którym otrzymasz wypłatę
  • gwarantowaną stawkę godzinową + bonus do 1500 PLN
  • pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina, w którym możesz być w pełni sobą
  • możliwość pracy z Twoimi przyjaciółmi – za polecenie których dodatkowo zapłacimy Ci 2000 PLN (za osobę)! 

Jeszcze nie wiesz czy pasujesz? Zaaplikuj i pozwól nam pomóc Tobie w podjęciu decyzji! 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

02.10.2025

Technical Product Advisor with Polish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

02.10.2025

Customer Service Professional with Georgian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...

Więcej informacji

02.10.2025

Technical Product Advisor with Italian

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia