Specjalista ds. badań satysfakcji klienta

Co jeśli możesz mieć realny wpływ na rozwój i reputację dużej firmy?

Cieszy Cię fakt, że możesz „od ręki” pomóc klientowi?

Rozmowa telefoniczna to Twoje ulubione narzędzie pracy?

Jeśli na powyższe pytania Twoja odpowiedź brzmi: TAK to mamy dla Ciebie świetną wiadomość – Twoja wymarzona oferta pracy czeka tu właśnie na Ciebie!

Specjalista ds. badań satysfakcji klienta
Lublin
Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? 
  • rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość
  • wprowadzasz swoje notatki do systemu, które są kluczowym źródłem informacji o kliencie
  • informujesz klientów o promocjach i „robisz im dzień” za pomocą dedykowanych voucherów 
Czego od Ciebie potrzebujemy?
  • biegłej znajomości języka polskiego
  • swobody w użytkowaniu komputera
  • pozytywnego nastawienia do pracy i klienta
  • gotowości do obsługi połączeń telefonicznych z uśmiechem
Co damy Ci w zamian?
  • elastyczne zatrudnienie na umowę zlecenie (minimum 120 godzin miesięcznie)
  • dogodne godziny pracy zmianowej (od poniedziałku do piątku 09:00-20:00, w wybrane soboty 11:00-17:00)
  • kompleksowe szkolenie wprowadzające, za udział w którym otrzymasz wypłatę
  • gwarantowaną stawkę godzinową + bonus do 1500 PLN
  • pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina, w którym możesz być w pełni sobą
  • możliwość pracy z Twoimi przyjaciółmi – za polecenie których dodatkowo zapłacimy Ci 2000 PLN (za osobę)! 

Jeszcze nie wiesz czy pasujesz? Zaaplikuj i pozwól nam pomóc Tobie w podjęciu decyzji! 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

24.10.2025

Konsultant ds. relacji z klientem

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Opis stanowiska: prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, którzy dokonali zakupu produktów, dbanie o pozytywne doświadczenia klientów i udzielanie informacji o bieżących promocjach, wprowadzanie notatek i opinii klientów do systemu, przekazywanie dedykowanych voucherów i ofert specjalnych, codzienna współpraca...

Więcej informacji

23.10.2025

(Młodszy) Trener Rozwoju Kompetencji Sprzedażowych

Firma: Medicover Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Diagnoza potrzeb szkoleniowych poprzez odsłuchy rozmów, obserwację uczestniczącą, badania ankietowe, wywiady pogłębione z pracownikami zespołu sprzedaży Rozwój kompetencji sprzedażowych pracowników zespołu sprzedaży i wsparcia sprzedaży poprzez:...

Więcej informacji

01.10.2025

Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

Firma: Synevo Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie / Łódź, ul. Dąbrowskiego 204/208

Jakie wyzwania czekają na tym stanowisku? Telefoniczna obsługa Klienta w branży medycznej; Obsługa wiadomości tekstowych z różnych kanałów komunikacji; Udzielanie Klientom informacji dotyczących oferowanych badań laboratoryjnych; Wsparcie Klientów w obsłudze platformy ds. obsługi pacjentów (Synevo online);...

Więcej informacji